17/12-11



Gårkvällen avnjöt vi med en tjejkompis.Det bjöds på matlagning Lövbiff och hemma gjorda klyftpotatisar (mums) och det blev även ett glas vin till maten.Min fina vän sov även över,mysigt att ha lite tjejsnack med lite godis.Stackaren hade ont i ryggen men jag gav henne två av mina värktabletter som jag har till magen och det verkade funka :)


Idag är fröken tjurig på besök,den sidan av Embla är inte att leka med..Inget som duger och gapas och skriks i mängder.Men vi ska nog se till att ha lite skoj ändå :)

Kommentarer
Postat av: Jenny



japp det stämmer, tycker dom vagnarna är såå fina! nej men va tråkigt att behöva laga vagnen så!

Jag köpte mig en brio grizzly istället, så jag hoppas på att den kommer hålla;)

2011-12-18 @ 00:04:26
URL: http://jennysedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback