9/12-11

Kollade på ett program igår kväll,tror det var på 1an.Dom skickade ut en gravid kvinna i olika affärer för att se vad dom tyckte hon behövde nu innan hon skulle få barn.Det är helt sinnesjukt vad onödiga saker dom sa att hon skulle behöva,saker en annan aldrig skulle tänka på.Allt för att dom själva skulle tjäna pengar.Ta tex en leksaks bil,dom sa själva i affären att det är föräldrarna som skulle välja just den modellen och inte barnen.Är det föräldrarna som ska leka med den eller barnen? Ja i vissa fall kan man fråga sig det !!

 

Nu ska jag ta och göra mig iordning,ska trotsa det regniga vädret och det halkiga underlaget och bege oss bort till kyrkogården.Jag ska tända ljus på mormors och min pappas gravar.Jag har lite smått dåligt samvete över att jag knappt är vid mormors grav,men det är så jobbigt psykiskt att ens va där.Min fina mormor,min enda trygghet i livet och som inte alls för så längesedan var så levande! Men jag känner hennes närhet varje dag och vet att hon är så stolt över både mig och Robin.Att vi har fått en sådan underbart vacker dotter! Korten på Embla som hon kollade på varje dag innan hon somnade in,ligger med henne där nere i urnan som en liten trygghet och sällskap över till den andra sida!

Min vackra mormor,jag saknar dig så jag blir galen!!!


Kommentarer
Postat av: Sara

Kram till dig! Ida & jag önskar dig en trevlig helg :)

2011-12-09 @ 11:45:24
URL: http://minibyme.blogg.se/
Postat av: Sandra, Colins mamma

Vad sorgligt att de båda lämat dig. Nu ska jag också ta mig iväg och tända ljus, känns overkligt.

2011-12-09 @ 22:28:49
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Johannaty

Men åh så söt hon är :) kul att ni har snö också här bara regnar det.

2011-12-09 @ 22:38:36
URL: http://johannaty.blogg.se/
Postat av: Emma - Mamma till Kira

Och nu dog jag! Har alla lyckats få tag på min dröm overall förutom jag? Min avundsjuka lyser!



Sv: Jag vet inte varför, men den är magisk. Jag vet inte en enda unge som inte gillar den. Haha!

2011-12-15 @ 11:00:33
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback