Välförtjänad sovmorgon!

Idag tog jag mig en välförtjänt sovmorgon,Embla har sovit bort i natt pga av jag va så dålig igår.Spyde,hela kroppen värkte och huvudet kändes som det skulle sprängas.Behöver jag ens säga att det var helt underbart?Det är nog andra gången på över ett år som jag har sovit ut!
Känner mig inte helt kry än,men idag måste jag fram på stan till den lokala tidningen.Lilla trollisen ska ju såklart vara med där och grattas över ett års dagen :) Tänk vad tiden går fort,idag strax innan 00 gick vattenet.Det kommer bli en nostalgisk vecka!

Kommentarer
Postat av: Sara

Tänk att det bara skiljer några veckor mellan våra töser men ändå är Embla 1 år äldre än Ida ;) känns lite konstigt hehe!

2011-12-20 @ 20:23:52
URL: http://minibyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback