Våran älskade lilla familj

Nu har pappan i familjen åkt tillbaka tillbaka,kommer kännas tomt nu i några dagar.Men denna gången är det inte lika lång tid som vi får vara utan varandra,han kommer tillbaka om 2veckor.Det sjuka är att dom två månaderna som har gått sen sist han var hemma går så fort,men nu när jag vet att han kommer om två veckor så går dagarna mycket segare.. När han kommer hem blir det en massa trevligheter,längtar redan!

 

Denna helgen har varit så fantastiskt underbar,bara att gå in och ta en dusch när jag känner för det och inte när det finns tid för det och gå på toa utan att planera in det är verkligen något man kan vänja sig fort vid!Jag har ju varit ensam med Embla sen hon var ca en vecka,så jag räknas som ensamstående även fall vi är tillsammans så är han ändå inte här och kommer inte vara på ett bra tag till..Lyckan är att se Embla leka med sin pappa och visa han alla konster hon kan,min lilla lilla familj som jag älskar något fruktansvärt!


Kommentarer
Postat av: Jenny





Så härligt ni verkar ha haft det;)



Ja det är något jag velat göra o längtar efter tills jag får göra det oxå;) Så man får en liten föraning om hur hon kommer att se ut;)



Är beräknad till den 18 mars, så det är ju inte så himla långt kvar;)



Samma här, född o uppvuxen här;)

2011-12-25 @ 14:34:52
URL: http://jennysedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback