18/4-12

Idag är det enkelt och väldigt bekvämt som gäller,mens värk från h*lvete..

Idag är effektiva Sanna igång igen,städa och ha mig idag igen.

Konstigt att det alltid finns så mycket att sätta händerna i även fast man gör det varje dag,det är en gåta för mig.

 

Dagens lämning på dagis gick helt perfekt,inte en minsta lilla tår på min älskade lilla prinsessa.

Glatt barn glada föräldrar stämmer in så väl!

 

Har även hunnit prata med dom från vårdcentralen,Embla har fått en tid den 2 maj.

När dom börjar prata oroligt blir jag nervös,nu är det bara att be till högre makter att det inte är något fel!

 

 


Kommentarer
Postat av: Sara - Tripp, Trapp & Trullsan

Tack så mycket =)



Snygg du är! Ibland är det enklaste snyggast =)

Hade med fruktansvärd mensvärk för 1½ vecka sedan. Det är hemskt!

Hoppas det blir bättre snart! Kramar!

2012-04-18 @ 10:38:22
URL: http://glamina.blogg.se/
Postat av: Lina- mamma till Gustav

Haha är det så hos er också, vad kan städa varje dag och ändå är det typ kaos överallt, jag fattar inte heller hur det kan bli så.

Vad är det för fel på lilltjejen? Det låter inte alls kul ju :(

2012-04-18 @ 18:04:42
URL: http://vardagslivochbarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback