Dagens..

När solen är framme vill jag bara klä mig i blommigt och våriga kläder.Idag åkte en enkel blommig klänning på från h&m..

Har totalt glömt av att visa min nya fusk skinnjacka,visst är den fin?:)

Jag sprang runt som en tok över våran lilla stads centrum för att hitta en som var tillräckligt snygg (till rätt pris)

Det är verkligen inte lätt att hitta något när man har en bild i huvudet :)

 

Idag är det osminkat som gäller,jag med mitt blek fejs behöver få lite färg..

Flugskitarna får jag på köpet (fräknar) När jag var liten hade jag bara över näsan men nu när jag (tyvär)

blir äldre så har det ploppat upp lite överallt i ansiktet,undra hur det kommer sluta.


Kommentarer
Postat av: Jennie- Mamma till Melker

Fräknar som är så fint! Jag som blir så stolt att jag får lite fräknar under sommaren när jag solat.. haha :)

2012-04-16 @ 12:49:47
URL: http://mittlivsomjennie.blogg.se/
Postat av: ellenojag

Snyggt! Det är ju såå fint med fräknar!!

2012-04-17 @ 13:56:18
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback