Hämta hem mitt ♥

 

Ska strax börja göra mig iordning för att hämta hem min lilla prinsessa från dagis.

Saknat henne som skruttan dessa timmar och ska bli skönt att få pussa en massa på henne!

Idag var det inte alls lika "lätt" att lämna henne och fick smaka på det som alla föräldrar pratar om,dessa tårar

får man bita sig i läppen över.Jag kände mig som en ur kass mamma..

 

Vädret är allt annat än pålitligt denna dag,ena stunden kan det börja snöa för att sedan vara lite sol disigt.

Undra fall väderguden har svårt att bestämma sig fall vi förtjänar vår eller ej.


Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till skrutten Robin- Tävlingar igång!

Robin brukar också vara ledsen vid lämningen ibland, fast imorse grät han inte. Han bara klamrade sig fast vid mig... Då känner man sig så taskig som måste gå till jobbet.



Hoppas ni har en mysig kväll!

2012-04-17 @ 18:53:42
URL: http://beabofink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback