mat babbel

 

Då min familj har rört på sig endel har jag märkt att man äter inte på samma sätt på alla ställen.

Här är det jätte vanligt med pommes frites på pizzan,godast är det på kebabpizzan :)

Kebabsåsen är olika från stad till stad och kan med handen på hjärtat säga att den råkar vara bäst i Lidköping!

 

När jag bodde uppe i Östersund och gick in på Sibylla och ville ha en hälfta/hälfta så undrade dom vad vi menade.

Det är på ren svenska hälften strips och hälften mos MEGA SUPER GOTT och måste verkligen testas om det inte redan gjorts!

 


Kommentarer
Postat av: Frida - mamma till Liam och bebis i magen

svar; Hehe ja det kommer blir så många teckningar genom åren, och känner jag mig själv rätt så kommer jag spara på precis allt. Hehe Kram

2012-04-12 @ 09:20:10
URL: http://frudrutts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback