Tillbaka till verkligheten?


Imorgon är Emblas första vanliga dag på dagis,inskolningen är klar och vi är fit for fight.
Orolig som skruttan hur det ska gå och vad ska jag göra med alla denna tiden? Hmm,det krävs att tänka på.
Idag var vi så jag skrev in mig på arbetsförmedlingen,nu nu klassas jag som arbetslös.
Har inte legat på latsidan utan sökt på som en dåre men till vilken nytta? Det finns knappt några jobb och flytta är förtillfället inte aktuelt..

Och att jag inte vet vad jag vill bli/jobba med så är det ingen ide att studera innan alla små ljus som tänds i huvudet slocknar.
Blir galen på mig själv att jag velar så,just nu känns det som jag vill vara 7år och att det var mamma som bestämde.

Kommentarer
Postat av: Frida - mamma till Liam och bebis i magen

Ja ibland är det jobbigt att vara vuxen och ta ansvar ;// tänk va lätt de var när man var liten.



Hoppas det går bra med dagis imorgon :) kram

2012-04-02 @ 23:20:30
URL: http://Frudrutt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback