Sjukstuga

Idag ska dom har luciafirande på Emblas dagis,men vi kan inte vara med..
Jag och robin ligger i influensan och Embla börjar bli sjuk igen. Igår spydde hon och idag var lillan allmänt
skruttig i sin lilla mage.. Jag sov i princip ett dygn igår, det är inte mycket med en nu känner jag.
MEN sen vill ja se saker på det ljusa sidan också, allt behöver inte vara piss och skit. När ändå
influensan är här och tar allt innehåll ur en så kanske jag lättar något kilo haha, skämt och sido.
Hoppas ni andra slipper dessa sjukdomar som hör vintern till

Kommentarer
Postat av: ettheltnyttliv - mamma till maja o liten i magen ♥

Usch, stackars er! Jag mådde heller inte bra när Majis hade luciafirande.. pallrade mig dock dit ändå och det fick jag verkligen ångra sen!

Vilket långt hår och vad stor hon blivit lilltjejen!

Hoppas ni kryar på er snabbt!

2012-12-18 @ 21:29:04
URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback