Godmorgon


Som jag har skrivit såå många gånger tidigare,finns det något bättre än att ha morgon mys med sitt lilla hjärta?
Vet inte vad som hänt med Embla,hon är jätte mysig pussas och kramas nästan hela tiden och hon har till och med tid att lägga ner huvudet.MEN det är något jag är grymt tacksam över,för som sagt innan har det ju varit fullt ös exakt hela tiden.Det är de nu med men på ett annat sätt.

Jag tror bestämt att Embla följer sin mammas tankar,det första hon sliter fram på dagarna är mina bikinisar undra fall hon också längtar till sommaren? :) Sitta och gotta sig under ett parasoll och bara njuta av all upmärksamhet!

Kommentarer
Postat av: Sofie, mamma till Teodor och Wilmer

Så söt man får va! :D

Ja nu hoppas vi det går fort fram till sommaren!



Sv: Tack! Och jag önskar er en fin dag också!



Kram!

2012-02-27 @ 12:07:23
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback