15/1-12

Inatt har Embla verkligen hållt igång,det har bara varit att låta henne sova så nära som har behövt för att komma till ro.Idag fick jag även sovmorgon,väldigt positivt för jag vaknade med världens hals ont och täpt näsa.Nu är det bättre än var det var när jag vaknade men det ligger ändå där och trycker.Trollungens näsa rinner endel men det är ju "bra" det,så det inte blir täppt och jäkligt.Det är full fart på henne så hon verkar inte ha det jobbigt och det känns skönt för mitt lilla mamma hjärta!

Embla älskar att åka bil så Sigge kommer och hämtar henne om en stund så hon får åka just bil och busa av sig på annat håll.Tänk att en så liten kropp rummer så mycket bus <3

Kommentarer
Postat av: Ida - mamma till Isabella

Det är otroligt hur mycket hur de små kan hålla igång!

2012-01-15 @ 13:06:40
URL: http://dagarmeder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback