full fart

Idag har varit en dag på språng,redan innan klockan var 10 så hade vi hunnit flänga ut.
Min mor sov över här så det var väldigt trevligt med sällskap,förut hatade jag att vara ensam men nu har allt förstått charmen med det :) (ett tecken på mognad antar jag)

På stan sprangs det endel ärenden och vi mötte även upp Emblas farbror.
Medans jag och hans sprang runt som ett par yra hönor så strosade E runt med sin mormor! Hon fick en jätte fin spargris av henne och det lägger jag upp på bild lite senare!
Det fikades för att sedan gå skilda vägar då jag och mamma traskade bort till em möbler för att köpa en tv bänk som jag har suktat efter ett tag! Och som vanligt med min tur så fanns den inte på lager så nästa vecka kommer den pryda vårat vardagsrum..


Kommentarer
Postat av: Ida-mamma till Isabella

Spännande med ny tvbänk! Du får visa den när den kommit :)

2012-01-19 @ 18:42:47
URL: http://dagarmeder.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilka söta byxor och kofta. Är de från H&M? Var och tittade på liknande där, men när jag väl ville ha dem, så var det slut :(

2012-01-20 @ 09:43:01
Postat av: Emma -Mamma till Kira

Neee.. Nu kommer jag snart och snor ditt barns kläder. Haha! Nu har hon även setet jag ville ha till Kira men som var slutsålt överallt. Haha

2012-01-20 @ 13:11:13
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback