träning/kost

Jag har fuskat ett tag med träningen för varken orken eller lusten har funnits.Vill häller inte att det ska bli ett "tvång" att gå iväg och träna,för enligt mig ska det vara roligt!
Idag fick jag kicken som jag har väntat på,ska bara fixa iordning oss här hemma så blir det att bege oss.

Jag känner även att jag måste göra något åt min kost,har aldrig ätit bra och nu när min mage säger nej till exakt allt som innehåller minsta lilla fett så är det lika bra att göra det så snart som möjligt.
Vet inte hur många olika "dieter/livsstilar" det finns.
Jag är lite små intresserad av GI,ikväll blir det att verkligen ta och läsa igenom allt jag hittar på internet.




Kommentarer
Postat av: Frida - mamma till Liam

svar; Oj, ja då förstår jag att de blir lite jobbigare ;/ .. Det är jobbigare än vad man tror att vara ensamstående mamma..

2012-01-26 @ 20:20:26
URL: http://frudrutt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback