rip

Vi bor i en liten mindra stad där man känner endel av invånarna på både gott och ont.
Igår hände det enligt min mening en väldigt hemsk sak som absolut inte ska kunna eller få hända!!
Denna sak har fått många att undra att vem är denna personen? Alla hoppas att det inte är något man känner.

I detta fallet är denna någon,en vän till familjen en person vi både har firat jul med och när jag var mindre ville jag se ut som henne för hon var så vacker!

Att träffa någon i måndags för att sedan vara borta på onsdagen är ofattbart!

Mina tankar går till hennes dotter och resten av hennes familj.

Må gud vara med er!

Kommentarer
Postat av: Sara - Tripp, Trapp & Trullsan-Tävling pågår

ÅH =( Vet inte vad som hänt, men jag beklagar verkligen sorgen! =(

Kramar

2012-03-01 @ 21:20:32
URL: http://glamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback