1år sedan

Idag är på på pricken och nästen vid samma tidpunkt jag fick det värsta men även väldigt väntade samtalet.
Kommer alltid minnas vad som sas och vad jag gjorde vid det tillfället,den dagen förändrade mitt men även alla andras liv!
När en svårt sjuk person somnar in efter flera års kamp så är det bara rättvist,jag som person hur mycket jag än vill ha kvar henne i livet så skulle jag bara vara egoistisk att ens tänka den tanken!
Din själ har fått ro och vi minns dig alla med kärlek och stolthet.
Sitter här med tårar i ögonen och tänker på alla våra fina minnen.

Idag ska vi alla försöka gå igenom denna dagen,hur tufft den än kommer vara så får vi inte ge upp.


2011-03-28
Tog gud tillbaka sin vackraste ängel
Vila ifrid min älskade lilla mormor



Kommentarer
Postat av: Jannie

så fint skrivet...

Hoppas solen skiner på er idag istället.KRAM

2012-03-28 @ 14:56:34
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Samma här i och för sig ;D Synd bara att det är lite dålig passform, dåligt anpassat för de små!



Kram

2012-03-28 @ 20:26:15
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback