9 månader



Idag är det på pricken min älskade mormor lämnade jordlivet och gick vidare till något annat ställe där all smärta är som bortblåst.Jag lever varje dag för att hedra henne och finns inte ens stund som hon inte finns i mina tankar! Smärtan går inte att beskriva,min älskade mormor fick aldrig vara med och fira min dotters 1års dag som hon var så förtjust i! Ett barn föds oftast vid en dag/tidpunkt som någon när anhörig har dött/begravts på.I vårat fall så föddes Embla och bara någa dagar hamnade mormor på sjukhuset och kämpade för sitt liv.Men hon var en kämpa ända in till det sista,gav döden en riktigt käft smäll och stannade kvar 3 månader till!
Jag kan skratta mig lycklig över att jag har haft någon att se upp till..

// din lilla nyckelpiga

Kommentarer
Postat av: fia

livet är bra hemskt ibland alltså :(

2011-12-30 @ 14:06:26
URL: http://josefinefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback