Glädje spridare

Varje dag kollar jag på Embla och känner en sådan oförklarig lycka,lyckan att just hon blev våran älskade dotter!
Hur jag än försöker att formulera mig så går det inte,denna kärlek är något som man måste uppleva för att kunna förstå.Alla förtjänar lyckan i att ha barn.Många gånger är det kämpigt men dom stunderna glömmer man väldigt fort.I allt detta elände med Robin och hans bröder så var Embla ljuset i livet för många personer,att en sådan liten person har så stor påvärkan på livet!





Kommentarer
Postat av: Jenny





Bara för jag inte jobbar så är jag enligt arbetsförmedlingen tvungen att gå en kurs hos Lernia o då var vi där idag för att kolla hur allt går till... ganska så meningslöst faktiskt!!

2011-12-27 @ 21:40:38
URL: http://jennysedstrom.blogg.se/
Postat av: Patricia, Wiljas mamma & lillasyster i magen.

Hej! Jag vill börja med att tacka för alla dina fina ord som du tagit dig tid för att skriva ned.

Även om det är jobbigt då & då, så är jag någonstans ändå så tacksam över allt som hänt med min egna mamma, och min familj. För de har gjort den till den jag är nu, de har format mig till den mamman jag vill bli för mina barn. Att alltid finnas där, oavsett vad.



Så jag ska tacka henne på något konstigt sätt?

Hade de inte varit för henne. Så kanske jag inte hade sett på min roll som mamma likadant. Förstår du hur jag menar?



Jag är allt som hon inte var! Och de är jag stolt över.



Kramar!

2011-12-28 @ 11:13:29
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback