15/4-12

Emblas farmor ringde och ville ha henne en sväng igår,det slutade med att hon sov där.
Hela dagen gick jag runt med en tomhetskänsla och saknade henne något enormt!
När väl Embla kom hem i förmiddags så var det som hon hade växt jätte mycket under en natt,galet vad stor våran lilla tjej har blivit.
Kan inte låta bli att bli fascinerad över hur fort denna tiden har gått,vad mycket tiden gör på 16månader.
Från att gå ifrån ett litet knyte som inte kunde göra något till en tjej som springer runt och babblar för fullt.

Galet vilka känslor man har för sitt barn!

Kommentarer
Postat av: Lina- mamma till Gustav

Ja visst är det galet vad vad snabbt de små liven utvecklas :)

Bara det här från att dom tar sina första stapplande steg till att de några veckor senare nästan springer runt :) och talet också, Gustavs favorit är hej och hejdå :)



Sv: ja visst är den fin :) trots att det egentligen var ett felköp från morfar så blev det väldigt rätt och bra :)

2012-04-15 @ 14:02:13
URL: http://vardagslivochbarn.blogspot.com
Postat av: En tonårsmammas dagbok!

Visst är det helt otroligt hur tiden flyger iväg & även som du säger vilka känslor man har för sitt barn. Jag visste inte att man kunde älska någon så mycket innan jag fick min underbara son!

Så söt dotter du har!

2012-04-15 @ 16:22:16
URL: http://gabbimk.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback