Bamse

När jag och Embla var framme på stan i fredags för att köpa lite fina nya kläder till henne hade
dom så grymma erbjudanden i affärerna så vi kom hem med en massa fint.
Inne på Lindex hade dom Bamsedag,på alla barn plagg var det ta 3 betala för 2.
Barnen fick allt för en Bamse tidning,ballonger och ljudbok..Finns det något bättre än att handla för en billig peng?

Så denna söndagsmorgon har vi haft högläsning i Bamsetidningen och lyssnat på ljudboken,jag själv var en riktig Bamse fantast när jag var liten :)

Kommentarer
Postat av: Magda - Mamma till Elliot

Ja det kan jag verkligen tänka mig att det gör. Han är lika glad för varje brev han får. Hur kommer det sig att din pojkvän sitter inne, om man får fråga? Hoppas du inte tar illa upp! Måste vara väldigt jobbigt för er att inte vara med varandra, och han saknar väl sin lilla tjej otroligt mycket kan jag tänka mig. Kram!

2012-04-22 @ 20:12:30
URL: http://momalicious.blogg.se/
Postat av: ettheltnyttliv - ung mamma till maja ♥

jag behöver också handla lite vår/sommarkläder till majisen! billigt är bra =D

2012-04-23 @ 10:20:37
URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback