21/2-12

 

Allting känns som oändligt tungt,hatar när folk i min närhet mår dåligt.Särskilt när det inte finns något man kan göra för att lösa det.Men nu går vi mot ljusare tider,saker har en tendens till att bli lättare då ♥

 

Idag är det strålande solsken ute och lite mer våraktiga kläder åkte på,dagens första timmar har vi ägnat på stan med lite shopping med min mamma.Om en liten stund tar jag och trullungen och smäller till med en fika,jag var ju så "flitig" och stälde mig och bakade lite för någon dag sen så klart det måste avnjutas av både stora och små!

 


Kommentarer
Postat av: jennifer

du är oerhört vacker! jag älskar dig syser!<3

2012-02-21 @ 20:37:33
Postat av: Sara - Tripp, Trapp & Trullsan

Tack för dina fina ord!

Så snygg du är! Kramar!

2012-02-22 @ 15:33:44
URL: http://glamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback