26/1-12

Det var extremt underbart att vara på gymmet och svettas i någon timma.
Efter jag tränat klart mötte jag upp min mor på stan,fick ett par jätte fina byxor inne på h&m
av henne.Verkligen helt super och priset var desto bättre,99kr löp och köp vettja :)


När jag var i kiosken och handlade lite hittade jag en hundring,dum som jag är gav jag den till henne bakom disken.
Först efter jag gav henne dom undrade jag vad sysslar jag med?Hon lär själv stoppa den i sin egna ficka.
Får hoppas att jag får bättre karma i alla fall


Kommentarer
Postat av: Mårten gås aka farbror

Haha, det är bra =)

2012-01-26 @ 22:38:23
Postat av: Frida - mamma till Liam

svar; Ja precis :) Jadu, jag jobbar hela helgen så det kommer att bli rätt lugnt hos oss. Vad har ni för planer ? :)

2012-01-27 @ 07:47:20
URL: http://frudrutt.devote.se
Postat av: Michelle - gravid i v.38 <3

Svar: Joo de hör väl till, men när man är en hormonbomb och humöret går upp och ner kan man känna sig rätt deppig över en sån sak ;) Tack och lov är de ljusa än så länge, inga röda märken peppar peppar



Hoppas allt är bra med dig! Kram

2012-01-28 @ 14:23:58
URL: http://hannahmiichelle.blogg.se/
Postat av: Melissa Rådman

Romano du sanna o lämnar pengarna ;) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback