10/11-12

Jag känner att jag verkligen är dåligt på det här,blogga och framförallt ta med mig kameran och fota hejvilt som jag gillar så mycket.
Önskar bara att jag hade bättre objektiv,får ta och inskaffa mig det nån gång.
Sen jag lämnade ett inlägg här sist har vi hunnit flytta till större,vilken frihet att ha ett eget sovrum och slippa sova i storarummet.
Nu behövs det skaffas mer möbler och fin inredning,gillar när saker får ta sin tid och samla på sig dom bästa guldkornen.
Jag är svag för vitt,silver och gammelrosa,tips på sidor som har fina inredningsdetaljer? :)

Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Alice, Lowe & Stella <3

Sötis!! :D

2012-10-11 @ 11:15:02
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: ettheltnyttliv - ung mamma till maja ♥

så himla söt! en sån mössa köpte vi åxå till maja i somras.. men jag hittade den aldrig.. vet inte om vi tappade påsen eller nåt =(

2012-11-01 @ 14:21:23
URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback